duminică, 14 februarie 2016

EUROPA SEASON - SĂPTĂMÂNA LUXEMBURGHEZĂ

Încă o săptămână culturală la care am luat parte s-a terminat. După cum știți în ultimii doi ani în Craiova s-a investit destul de mult în cultură, iar acum încep să se vadă și rezultatele. În prezent se desfășoară unul dintre cele mai complexe festivaluri de muzică clasică de pe continentul nostru – Europa Season. Săptămâna aceasta la Filarmonica Oltenia a fost rândul Luxemburgului să ne arate ce știu și ce pot și în domeniul muzicii adevărate. Și nu a fost deloc mai prejos reprezentația celor doi artiști ce au ținut ștacheta la nivelul foarte ridicat al predecesorilor din săptămânile anterioare. Atât Carlos Jans – dirijorul, cât și tânărul violonist Constantin Riccardi au reușit să ne mențină atenți timp de două ore (cel puțin pentru mine este mare lucru, având în vedere că am fost extrem de obosit după 2 săptămâni intense de lucru, fără week-end-uri). Pot spune că după concert mi-am reîncărcat bateriile pentru următoarele zile și acum având în vedere că este duminică și mă aflu după 12 ore de lucru încă mai am suficientă energie pentru acest articol. Cei interesați trebuie să știe că săptămâna aceasta este rândulLituaniei să ne încânte cu un program special.

Totuși trebuie să amintesc de faptul că săptămâna aceasta, la o altă instituție de cultură din Craiova – Opera Română Craiova, a avut loc avanpremiera și premiera spectacolului Simon Boccanegra. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu