Webstock-ul este evenimentul dedicat mediului online
cel mai așteptat de către pasionații de social-media din România și reușește să
reunească o bună parte dintre cei mai activi internauți din țara noastră. Evenimentul
este și prilejul ca cei interesați de acest stil de viață să se pună la curent
cu noutățile din domeniu, să afle noile trenduri în materie de promovare
online, dar și să lege și să sudeze noi relații și parteneriate de colaborare.
Și în acest an organizatorii au adus în fața
publicului oameni care ne inspiră. Termenul nu este ales întâmplător, mai ales
dacă este să ne uităm mai atenți la numărul mare de membrii pe care îi numără
comunitățile strânse în jurul lor. Ceea ce este cel mai important este că mulți
dintre acești oameni strâng în jurul lor alți oameni care au la rândul lor
comunități însemnate de cititori care sunt într-o proporție mai mică sau mai
mare influențați de opiniile și ideile bloggerilor sau internauților.
Vrem nu vrem, trebuie să recunoaștem că internetul a
devenit principala sursă de inspirație, documentare sau lectură a tinerilor
secolului XXI , practic actuala și viitoarea generație. Acest lucru îi
transformă pe internauți și în special pe creatorii de conținut influenceri,
oameni care la rândul lor influențează alți oameni și generează tendințe în
domenii diverse – tehnologie, moda, bucătărie, timp liber etc.
Astfel de evenimente cum este Webstock –ul adună
laolaltă oamenii din mediul online care se prezintă în fața colegilor de
breaslă și nu numai ca orice alt cetățean, pentru că în primul rând și ei sunt
oameni și mai ales le place să socializeze în offline, înlăturând astfel mitul
conform căruia bloggerii, vloggerii, instagramerii sunt niște indivizi antisociali care se ascund
în fața unor calculatoare sau a unor pagini de internet și nu scot niciodată
capul la lumina zilei. Exact acest lucru s-a petrecut și la Webstock 2017, când întreaga comunitate social-media s-a reunit s-au prezentat
proiecte prezente și viitoare și s-au înfățișat în fața lumii așa cum sunt –
oameni.
Evenimentul în sine a cuprins mai multe secțiuni și
părți: Social media talk, Finding inspiration, Influencer marketing session,
Blogging session, Instagram session, Best practices session, New digital ideas
session, Case studies session.
La aceste sesiuni am avut onoarea de a cunoaște și
auzi oameni de succes și poveștile lor. Cu toții căutăm rețeta succesului, dorim
să ajungem în topul domeniilor noastre și nu de puține ori credem că putem
reuși peste noapte. Întâlnindu-i pe acești oameni, unii dintre ei foarte
tineri, mi s-a conformat încă odată, dacă mai era cazul, că singura rețetă a
succesului este munca, munca asiduă alături de dorința de a reuși chiar și în
momentele în care pare că ai dat-o în bară – este sfatul pe care ni l-a dat un
om, chiar dacă foarte tânăr, de succes care la numai 23 de ani a reușit să aibă
două ateliere de producție – tehnologie, în București și Râmnicul Vâlcea și
să-și exporte produsele pe tot globul, având ca una dintre principalele piețe
de desfacere China. Poate pentru mulți
nu pare cine știe ce realizare, dar dacă îi aflăm și povestea începem să ne
gândim de două ori asupra noastră și asupra modului în care acționăm.
Cel despre care vorbesc se numește Ionuț Budișteanu
are 23 de ani și și-a început activitatea în laboratorul de informatică al
liceului unde studia, pentru că părinții nu-și permiteau să-i cumpere un PC. De
la acest nivel a pornit omul despre care vorbesc, o persoană care ne poate
inspira pe mulți și ne poate determina să muncim mai mult pentru a ne atinge
obiectivele.
Pentru cei care vor dori să cunoască mai multe astfel
de persoane și să se convingă singuri dacă cele spuse sunt chiar așa pot
urmării înregistrarea evenimentului sau pot vedea pozele făcute la Webstock2017 și dacă aceste imagini îi conving se pot înscrie la anul la Webstock 2018
și să participe alături de comunitatea social-media la eveniment.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu