luni, 28 iulie 2014

Idei de afaceri 1

Mă tot gândeam acum ceva timp în urmă: dacă aş avea bani în ce aş investi? Evident poate, unii ar zice că ar pleca din ţară sau s-ar duce să se distreze. Dar nu, nu la asta mă refer când zic a investi, ci la acel tip de investitie care să aducă alţi bani, pe care sa-i rulezi mai departe. Şi tot gândindu-mă la asta am dat pe internet de tot felul de articole, pe unu din ele îl găsitţi aici.... o prima astfel de idee, că totuşi ele au venit multe, ca o tornadă, numai bani să ai, se referă la o CIUPERCĂRIE. Nu este o idee revoluţionară, dar mi-a atras atenţia prin simplul fapt că nu trebuie să ai foarte mulţi bani pentru investiţia iniţială.
Totuşi, trebuie precizat că în articolul prezentat mai sus, nu este specificat şi modul-costurile cu spaţiul în care desfăşori investiţia. Se presupune că deţi acel spaţiu şi astfel cheltuielile cu infiinţarea unei micro-ferme de acest fel se reduc semnificativ şi sunt amortizate rapid, în câteva luni.
Pe lângă detaliile obţinute şi prin intermediul urmatorului articol, cei interesaţi trebuie să înţeleagă următoarele aspecte:
-          Trebuie să găsească rapid şi o piaţă de desfacere, ciupercile fiind extrem de perisabile sau să găsească o modalitate de a le procesa, ridicând astfel costul investiţiei semnificativ, dar şi durata de viaţă a produsului.

-          Nu trebuie să se aştepte la caştiguri spectaculoase şi o imbogaţire peste noapte, ci doar un venit decent şi constant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu