vineri, 23 ianuarie 2015

Moment de relax

De când a început 2015 pot spune că am avut un program foarte încărcat  că abia mai am timp de relax şi odihnă. Dar nu mă plâng, ci doar că simt în unele momente  că aş avea nevoie de pauză, că anul a început prea în trombă.  Şi cum te-ai putea relaxa în Craiova, în timpul săptămânii şi eventual să te poţi şi concentra în linişte la lucru? Răspunsul nu este prea greu, deşi nu-mi aparţine, că a fost altul mai rapid în gândire decât mine, Daniel, mi-a sugerat pauze de relaxare la salină. Cu o astfel de ocazie aş putea să fac şi un tratament preventiv.

Dacă nu ştiaţi, în Craiova există o salină artificială, pe care am şi vizitat-o în câteva rânduri, nu că am avut nevoie, ci pentru că aşa am simţit. Este un loc în care te poţi relaxa, am şi dovada J.
Pentru săptămâna viitoare mi-am propus să ajung măcar de două ori la Salina Fulvia, cu laptopul sau cu tableta, ca să pot să mai lucred câte puţin sau poate doar ca să ascult nişte muzică bună, că vorba aia: muncă muncă, dar ne mai şi relaxăm.
Aşa că ne vedem acolo, la un pahar de socializare live.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu