vineri, 6 februarie 2015

Banc + 3 ani de blogosferă craioveană

       Doi amici  discutau:
-          Eşti pre nervos în ultima vreme, nu crezi că ar trebui să consulţi un psihoterapeut?
-          Ba da! Chiar ieri am fost!
-          Ei şi...???
-          I-am tras o mamă de bataie...

PS: maine se împlinesc 3 ani de blogosferă craioveană, la care mândru am asistat, ce-i drept doar în calitate de invitat şi prieten al blogărilor.
Se pare totuşi că am reuşit să mă virusez şi să fiu bolnav de Blogosferă. Din acest motiv se va crea  o clinică, nu doar internaută pentru oferirea condiţiilor optime de socializare şi offline a blogărilor din această parte a lumii – AsBO (Asociaţia Blogărilor Olteni – pentru cei care nu au aflat încă).
Întâlnirea va avea loc la Q Clubm sâmbătă 07 februarie, de la 19:00 până la 22:00, unde se va bea bere si se va ciocni o cupă de shampanie, după care taraba se mută la Facebar – ex Chez Nous.
Voi reveni cu amănunte J

3 comentarii:

  1. Ce ma bucur pentru tine, dar si pentru voi ca si blogosfera ! :)
    Sa petreceti frumos ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca tot ai inceput cu un banc, zic sa adaug si eu unul. Sa zambesti si tu, nu doar noi ;)

    - Nu e cazul sa deschideti gura atat de tare, ii spune medicul stomatolog pacientului
    - Am inteles ca vreti sa intrati cu clestele...
    - Da, insa doar clestele intra, eu raman afara...

    RăspundețiȘtergere