marți, 27 ianuarie 2015

Daimon-Eidolon by Xaara - 2

Tot am vorbit acum câteva zile despre faptul că blogării au talent, mă refeream atunci la Xaara, care şi-a lansat prima expoziţie. Spre ruşinea mea nu au reuşit să ajung la lansare, dar m-am revanşat, am ajuns aseară. Am şi dovada J, sunt alături chiar de autoarea picturilor.

Trebuie să ştiţi că expoziţia va mai dura câteva zile, aşa că va trebui să vă grabiţi, dacă nu a-ţi văzut-o până acum. O să reiau câteva dintre tablourile Xaarei, că poate vă convingeţi că merită să vă duceţi să le vedeţi live.




Şi pentru că tot am spus că blogării au talent, mai am o dovadă în acest sens:

-          Cursulde fotografie. Desfăşurat tot în cadrul Casei de Cultură Traian Demetrescu, este gratuit şi este susţinut în fiecare zi de luni, începând cu orele 18:00.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu