vineri, 14 august 2015

EUROTRIP

Pentru a înțelege de ce nu am mai apucat să scriu nimic pe blogg dau un indiciu - EUROTRIP și dacă nici acum nu v-ați prins – este vorba despre o deplasare în Lituania pentru un curs de o săptămână cu tema – promovarea în mediul online, cu precădere folosind Youtube, Facebook, blogg-ul și alte mijloace newmedia.
Și cum partea financiară joacă un rol  foarte important, nu am avut suficienți bani pentru a pleca cu avionul, așa că am optat pentru călătoria cu mașina. Asta înseamnă mai bine de 2000 km, ceea ce mi-a permis să vizitez și câteva orașe din UE.
Evident că nu am plecat singur. O astfel de călătorie se împarte cu prietenii. De data aceasta au fost doar trei, deși mi-aș fi dorit să mai fie cel puțin alți trei.
Revenind la călătorie, pot spune că a fost extrem de obositoare, dar plăcută în același timp. Și pentru că am plecat la drum cu unul dintre cei mai nebuni prieteni, călătoria a fost la început una de anduranță, timp de 19 ore de mers continuu, cu pauze de dezmorțire, pentru mâncat și pentru… admirat peisajul când ne mai rătăceam.
Cele 19 ore au fost doar pentru prima zi de călătorie, pentru că au mai fost câteva ore în cea de a doua, pentru a ajunge la destinație – Birzai/Lituania. Prima oprire pentru relaxare și somn a fost în Varșovia/Polonia, unde am fost cazați într-un hotel de 4 stele, la etajul 18, oferindu-ne o perspectivă asupra întregii capitale.

Orașul este bestial, cu viață de noapte activă și are destule obiective atractive pentru turiști, pe care nu am apucat să le vizitez în totalitate, dar promit că voi face asta cu prima ocazie și evident că voi împărtăși asta și cu voi J  Până la o următoare deplasare vă ofer câteva poze care sper să stârnească curiozitatea de a vizita aceasta superbă capitală europeană. Merită văzute și celelalte țări prin care am trecut – Ungaria, Slovacia, Cehia.
Primul contact cu Lituania nu a fost chiar cel așteptat. În primă fază ne-am rătăcit puțin – GPS-ul a luat-o razna și ne-a băgat pe niște coclauri… semnele de circulație lipseau pe alocuri, era noapte și ca atare orientare zero. Deși trebuia să ajungem până la ora 22:00, am ajuns la 1:30 dimineața, am așteptat câteva minute bune în fața porții – pentru că hotelul unde am fost cazați nu avea recepție pe timpul nopții. Așteptarea a fost pe o temperatură de 12 grade, în condițiile în care am plecat de la 40 grade Celsius, cât erau în România.
Și ca să fie tacâmul complet, următoarea zi a fost în același ton – dar cu consecințe ceva mai dure asupra sănătății. Dar mi-am revenit rapid și m intrat în focul evenimentelor.

Mica povestioară de până acum a fost redată caricatural – excelent – de către o colegă din Spania – Nieves, pe care o regăsiți în fotografia următoare J
   

  PS: în postările viitoare o să vă dezvălui mai multe din experiențele lituaniene și din Eurotrip-ul de întoarcere

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu