miercuri, 27 ianuarie 2016

BANCURI SECI

ȘI PENTRU CĂ NU AM MAI POSTAT DE CEVA VREME NICIO GLUMĂ/BANC, M-AM GÂNDIT CĂ AR TREBUI SĂ SPARG GHEȚA PE ANUL ĂSTA


Un om disperat se adresează unui alt om de pe stradă : 
- Nu va suparăți ! Spuneți-mi va rog unde este fabrica de pâine .
- Nu mă supăr . Este lângă fabrica de confecții .
- Si va mai rog sa-mi spuneți unde este fabrica de confecții .
- Lângă fabrica de pâine .
{Omul nostru nervos întreabă :}
- Bine mă , da fabrica de pâine și cea de confecții unde le pot găsi ?
{civilul foarte calm :}
- Una lângă alta !:)

Nimeni și Prost au ajuns la mare. Se duc să facă baie:
Nimeni se îneacă! Prost suna la Salvamar:
-Bă, se îneacă Nimeni!
-Bă, tu ești prost?
-Da mă, eu sunt!


Merge Bulă la poștă și îi spune postașului
-Nu va suparăți, aștept o scrisoare!
-Nu mă supăr, așteptați!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu