luni, 15 februarie 2016

ASBO - PETRECEREA DE 4 ANI

Am tot vorbit în nenumărate postări despre întâlnirile bloggosferei craiovene și tot felul de proiecte în care internauții olteni sunt implicați, ei bine sâmbătă s-au împlinit 4 ani de existența a grupului informal constituit din pasionații de online din Cetatea Băniei. Recent a fost constituită și o asociație din membrii vechi ai bloggosferei, dar și nou veniți care au aderat rapid la principiile noastre, dar mai ales la proiectele inițiate până acum.
Și cum orice aniversare este un pretext pentru o petrecere, așa am făcut și noi, că de, nu ne puteam lăsa mai prejos. Petrecerea a avut loc la restaurantul REX, mai exact în crama acestuia. Și cum am precizat în mai multe rânduri, bloggerii olteni sunt pasionați în primul rând de activitățile din offline, pe care  le prezintă apoi în online, așa am făcut și de data aceasta – am arătat că ne place viața și știm să și petrecem.
Chiar dacă aveam bateriile puțin spre limită (cele biologice nu ale laptop-ului sau telefonului cu wi-fi ), nu am putut să mă țin prea mult deoparte de ringul de dans, cei drept puțin șchiop, după o partidă de fotbal în sală care s-a lăsat cu ceva lovituri.
Oricum am lua-o trebuie să menționăm încă odată că internauții olteni încing spiritele și ringurile de dans, nu doar cablurile de internet.

LA MULȚI ANI ASBO!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu