luni, 14 septembrie 2015

EVENIMENT - A LA CRAIOVA

Și pentru că tot sunt oltean și cică ăștia sunt cu fotbalul în sânge, zisei  să mă duc pe stadion la meci, pentru cine nu a aflat – ieri fu mare spectacol fotbalistic în Cetatea Băniei – meciul dintre CSU Craiova și CSM Iași, deci trei lulele trei surcele, dar de așa a ajuns campionatul intern. În fine, știam că nu trebuie să am mari așteptări de la partidă, dar mă gândisem că nu am mai călcat de vreo 8 ani pe stadion și îmi era cam dor să văd cum mai este.
De spectacol mă cam așteptam să fie de…, dar nu m-am așteptat să fie organizat în maniera în care a fost organizat. Stadionul este în Parcul Nicolae Romanescu, deci ciuciu locuri de parcare, dar să nu lași să treacă nicio mașină pe străduțele limitrofe parcului, pe o rază de câteva sute de metri, asta e prea de tot. Ne luarăm inima în dinți și merserăm și pe ulițele craiovene (că alea pot fi orice, mai puțin străzi), încet și cu grijă să nu ne rupem picioarele. Ajunserăm noi la stadion și ciuciu bilete, trebuia să ocolim de două ori stadionul să putem intra. Pe lângă faptul că cei din organizare păreau foarte mândrii de ei și de modul în care au organizat evenimentul, ne-am mai luat și țeapă de la acela care vindea bilete, cică nu mai erau decât bilete cu 10 lei, deși când am intrat realitatea ne-a arătat că cel puțin jumătate dintre locuri erau libere, în condițiile în care capacitatea este de curtea școlii.
În timp ce de învârteam în jurul stadionului să putem intra, meciul începuse și evident sau nu, s-a și marcat, deci ciuciu gol văzut, că d’asta  te duci la meci. Meciul nu mi-a depășit așteptările – a fost gen țurca, dar ca să-l citez pe amicul meu Călin, tovarășul de suferință, măcar ne-am descărcat nervii înjurând, nu de alta, dar trebuia să ne încadrăm în peisaj. Am luat și semințe, că nu te poți duce la meci dacă nu faci pe rozătoarea J
Măcar băturăm. Și mai apucarăm să vedem și un gol, frumos de altfel, singura realizare demnă de un meci de fotbal.
Și ca dovadă că organizarea se face… demnă de niște oameni mândrii, mai jos aveți și argumentul.

Adică, la intrare ne controlezi pe toți de brichete, pietroaie etc. și la 2 m după gard am la dispoziție câteva cataroaie cu care să mă înarmez în caz de răzmeriță microbistă. Inițial am crezut că sunt contra cost, că nu am voie să vin cu pietroaie de la alții, ci trebuie, contra cost, să le iau pe ale lor. Dar n-a fost așa. Nu era nimeni care cerea bani pe ele.
Sau… poate erau incluse în prețul biletului?!?!
Dacă doriți un sfat, de la un prieten – și stați în Craiova și sunteți fan fotbal – stați acasă și vă uitați la Tv, măcar nu vă costă în plus și puteți schimba canalul – eventual pe un meci din Premier League.
Eu o să mă reprofilez, o să mă uit la RUGBY, că tot începe campionatul mondial pe 18 septembrie (îl puteți vedea pe Digi Sport), măcar acolo văd niște sportivi adevărați nu amatori circari care primesc o căruță de bani și nici cu piciorul în bășică nu știu să dea – că asta le este meseria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu